Wednesday, December 17, 2008

~Aku yanG MeRaSaInYA~

Mereka hanya mampu melihat , mampu berkata lupakan segalanya...apalagi di harap pada cinta semalam....Tetapi yang merasa semuanya adalah aku...aku yang merasa betapa peritnya untuk melupakan cinta semalam yang tak mampu dimiliki untuk hari ini....Andai mereka berada di tempat aku barulah mereka tahu betapa siksanya melalui semua ini.....Kalau aku mampu telah lama aku buang jauh-jauh segal-galanya....

============================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-pucca_love_16

4 comments:

Ungku Nor said...

betul la tuu..

mebby a.k.a ezza said...

huhuhu...tau xper sis...

risanur said...

tabahkan hati untuk melalui saat2 begini...hanya hati yg memahami segalanye :)...jgn ikutkan emosi sgt k...

mebby a.k.a ezza said...

ok risa TQ for ur concern..yeah..listen to ur heart rite...