Monday, August 11, 2008

~Ye Ke???? GeraM nyer !!!Tp Marah ke Aku? Ishh X Kuasa R~

Aku nak gelak jugak....bole ke ada org dok kata aku sibuk hal2 seseorang tu..huhuhu..sorry beb bnyk lagi kijer lain aku leh wat...owg dok citer kat aku pasal dia aku dgr jer la...lantaklah nak jadi aper ke...aku pedulik aper kan..kesian kan...mcm bdk - bdk.... anta email kt org maki hamun then x mo mengaku....dia yang start dulu citer pasal aku then terbalikkan citer suh org benci kat aku..cian2 dah xder modal la tu nak tarik attention org....saper lah punya kijer tu ekk......ahakssss..........ishhh so sorry la yea..pasni aku xkuasa aihhh nak bertekak hal ni...hehehe..mcm kekanak lak rasanyer....nak masuk tadika semula la....blajar dari bawah bck all over again...n nak belajar SIVIK semula....A.K.A Mcmana nak menangani org yg `act` mcm angel tp....huhhhh...susah nak ckp..wallahualam....
============================================
**HuRMM**:-Sorry la yea pasni saper nak terasa ke hangin ke mintak maaf la...NW aku malas dah nak melayan..baik aku jaga martabat aku as a Women..not Kids anymore!!!! Hahahahha