Monday, August 25, 2008

~Huhuhu..Yahoooo!! Dapat Li LapTop BaRu....Then Melepak KaT Coffee Beans~

Hye semua...lama kn aku x hapdet blog ni.... coz..bz sket la lately ni...huhuhuuh...ader masalah dalaman yang x dpt di elakkan..tp alhamdullilah dah settled lepas jmp doktor chenta ku....hikhikhik....SENGAL!!!..well arini aku banyak melepak kat luaq coz bowink...so aku g jmp member2 sekepala aku..hepi lah sket.....release tension ku...huhuuhuh..tQ frenz....pas dok lama melepak ngan dorang terasa lapaq lak perut ku ini then aku pun mengajak kenkawan ku tuk g makan...so kteorg pun gerak la g TOWn area...sesampai kat TOWn aku teringat mcm nk li LApTop Baru Idaman ku SeLALu..bkn nyer aku tamak tapi mcm besh jer model baru HP..nw aku guna ACER...so aku pon mengajak lerr kenkawan ku g ke LANDMARK MALL IT Centre...ronda-ronda dari satu kedai ke satu kedai survey harga aku pun tertarik ngn offer kat satu kedai ni...n aku pun menanyakan lah Harga dan perisian LapTop tersebut...huhuhu...canggih sehh CORE 2 Duo...Windows Vista..canggih kan..pada aku la....hehheheh...Harganyer...erkkkk RM2899.00...terbeliak mata aku jap...tp kn suka punyer pasal aku pejam mata jer la...wit boleh cari....huhuhuhuhu....so kawan2 pun agreed ngn aku..so aku pun kuarkan lah wit aku yang xseberapanyer itu utk membeli laptop tersebut....terketaq2 jgk la tangan...makanyer terbeli lah aku LAPTOP tersebut.....huhuhuhuhu.....Afta dat kitaorg pun melepak lah d CoFFee Beans CitY SquAre sambil2 menghabiskan masa dan menggunakan perkhidmatan WIFI di sana sampai kemalam...coz xder tpt len nak pegi boring laaa asyik tpt yg sama jew.....







***Inilah LAPTOP BARU tersebut....huhuhu POYO!!!


***SAHABAT- SAHABATKU..Single N Available...huhuhuhu!!!!
============================================
**HuRMM**:-Huhuhu..jgn lak anggap aku berlagak n poyo yer..cuma nak syer kegembiraan jew...ahakssss.............