Monday, June 22, 2009

~ERTI RINDU~

awan selalu mendung
semendung dan sesuram rinduku
yang entah kemana menghala dan tujuan,
aku tiba2 terlalu sendu
kerana terkenang rindumu yang tidak kusedari
bagaiman harus aku sedari tanpa pertemuan
bagaimana harus aku sedari sedangkan tanpa pengucapan
mengapa harus aku dipersalahkan
mengapa harus aku diperbebankan dengan perasaan
ketahuilah rindu bukan mainan maupun persinggahan
ia tercipta buatmu dan lahir dari ingatan ku yang suci
aku memintal cahaya menjadi sinaran mega rinduku
walau bukan realiti tp aku pasti
kau merasa rinduku dan ikhlasnya ingatan padamu
aku tidak ego malah aku pasrah...
kau meratapi perpisahan ini
namun kau izinkan airmata terurai
kerana kejamnya rindumu melepaskan aku
yang merana sendiri merawat luka ini
terdampar di lautan kesepian dan ksunyian
tanpa rasa dan perasaan yang kelam dan kejam
menunggunya hadir sang perindu menyelamat
sebelum akhir nafasku dalam kerinduan...
You promised me for a lifetime

============================================
**When My HeArt SpEaK**:-MISS YOU DAMM MUCH!!

No comments: