Monday, March 9, 2009

~AdverTisement Roadshow~

Wahhh..wahh..wah...Talian telephone me x henti berdering since mornink untik midnight.... sbb advertisement me dh kluar..kat HARIAN METRO AHAD 08/03/09 ri tu...adusss..mcm2 panggilan dapt taw dari yang bersungguh nak joint  n buat biznes until la yang buat panggilan T****u***T..message pun mcm2 smpi x sngup x terlayan...maleh me...ni lah risiko yang me kena tanggung...bila muka n telephone number dah appeared to PUBLIC..but me x kisah coz me buat kerja n bizness yang betul me anggap ini semua dugaan dan cabaran untuk berjya..credit tu PN.zakiah n My Lurvly SisTAh PN.Norhasikin Jamaluddin..beliau lah yang telah banyak memberi semangat dan perangsang untuk PN. Zakiah n me sampai ke tahap ini..love u very much sis..witout u saper lah we ols..especially Pn.Zakiah..anak didik my sis yang berjaya buka cawangan beliau di Bandar Perda Penang...so now me dah start my roadshow..here in my next entry me nak citer bout our ROADSHOW..

Untuk semua yang menyokong mengeji dan berkata serta berpandangan serong..TQ so much kerana itu semua aderlah pembakar semangat untuk kami SUCCES!!!!
============================================
**Namun Ku Punya Hati**:-TQ to ols yang memberi sokongan..love u ols very much..

2 comments:

Unknown said...

tak beli la metro 8hb... 9hb punya ada la... try cari advertisement... tapi tak tau advertisement ape... hehehe... tak jumpa la kot

mebby a.k.a ezza said...

8hb je la yg kuar shifu huhuhu..p la cr skrg jgk..tentang G-DOMAIN