Thursday, January 1, 2009

~ReSolUtion...HaPPy New YeAr~



SELAMAT TAHUN BARU BUAT SEMUA....SEMOGA TAHUN INI AKAN MEMBERIKAN KITA SEMUA YANG TERBAIK DAN BAHAGIA UNTUK KITA..UNTUK SEMUA BLOGGERS DAN JUGA SAHABAT LOVE U OLS VERY MUCH....MUAHHH..


HURMMM..Selamat datang 2009...hari baru tahun baru dan juga Insyaallah membuka lembaran dan diary baru untuk me...

Tahun baru..apa RESOLUTION korang n aper RESOLUTION me yer...bagi me tahun ini me mengharapkan segalanya akan bermula dan berakhir dengan kegembiraan dan kebahagiaan..sebenarnya jika di tanya pada harapan..me takut sangat sangat nak berharap kerana aper kerana selalunya harapan itu kan hanya tinggal harapan..tanpa aper aper perubahan...

Tetapi untuk tahun ini walaupun sebenarnya me takut untuk berharap namun tetap juga me menyemai pengharapan..pengharapan untuk hidup bahagia bersama orang orang yang me sayangi dan cintai..walaupun me tahu ader pihak pihak tertentu yang tidak selesa dan tidak akan pernah suka dengan pengharapan me ini..me pernah di cabar untuk mendedahkan siapa beliau dan aper kaitan beliau dengan orang yang me cintai...yer me mengaku bahawa me bercinta dan mencintai SUAMINYA..namun ini semua bukan me pinta..telah me cuba berkali kali untuk membuang dan menolak jauh jauh cinta itu..semakin me tolak jauh semakin dia dekat menghampiri..dan bukan tiada yang cuba cuba menaruh harapan dan menagih kasih dari me namun tak boleh hati me tak terbuka untuk mereka even me sendiri cuba untuk menyayangi dan menyukai mereka itu...



Salahkah me berperasaan begitu...me bukan mahu merampas aper yang telah pun jadi miliknya..me cuma ingin berkongsi kasih..itu sahaja..SALAHKAH???

Ermmm entahlah bak kata pepatah RAMBUT SAMA HITAM NAMUN HATI LAIN LAIN..yer siapa yang mahu dan sudi untuk berkongsi kasih x siapa pun perempuan di dunia ini yang sanggup...dan mungkin kerana me yang menjadi orang ketiga me di salahkan..tetapi jika bertepuk sebelah tangan takkan berbunyi..BETUL TAK...Kerana cinta dan kasih kami menjadi seorang yang HIPOKRIT demi menjaga perasaan nya...tapi x mengapalah aku tetap bahagia kerana cinta sentiasa di dalam hati walau seribu halangan dan cabaran yang mendatang...Untuk aper me membangkit dan balas membalas serta malu memalukan di antara satu sama lain ini akan lebih mengaibkan..untuk APER???

Cinta sejati bagi me adalah apabila kita percaya yang ia bukan milik kita. Cinta sejati ada dalam hati, saling memberi dan merasa. Tetapi bukan memiliki....




Ruangan ini adalah ruangan perkongsian rasa,kegembiraan kecewa dan luahan perasaan setiap individu..dan me rasa me x pernah nak ganggu atau menyakitkan hati sesiapa...Sekiranya ader pihak yang sakit hati me mintak maaf..

Dan hari ini AZAM me...me akan berhijrah ke dunia baru...di sana me akan mencari ketenangan dan kebahagiaan...demi masa depan me dan anak anak..
==========================================
**biLa HatI BerBIsiK**:-Kemungkinan…apa yang kamu sayangi atau cintai tersimpan keburukan didalamnya dan kemungkinan…apa yang kamu benci tersimpan kebaikan didalamnya.

8 comments:

Umie said...

Takpela ezza..mane tau kat Dubai nnt ezza jumpe ngan jodoh ezza.. lg 1 kan,sesungguhnye ape yg terbaik adalah biarkan org yg kita cintai tu bahagia walaupun bukan dgn kita...ok girl, cheer up!!!!

mebby a.k.a ezza said...

to umie.... itulah yang ezza harapkan...cinta x semestinya memiliki kan umie..kita akan bahagia bila org yg kita cintai tu bahagia...insyaallah..

Isdaniya said...

Cinta memerlukan pengorbanan dan ketabahan hati..
Bersabar lah menempuh dugaan itu..
Semoga hati ezza akan terbuka menerima cinta yang lain..

mebby a.k.a ezza said...

Tq Eida..sememangnya terlalu bnyk pengorbanan dah di korbankan..but nw alhamdullilah hati ini semakin kuat..x tau lah eida semakin cuba menghindari semakin dia menghampiri..INSYAALLAH ezza akan cuba...

en_me said...

chinta tak semestinyerr bersatewww.. kannns

mebby a.k.a ezza said...

yer betul en_me...cinta x semestinya bersatu..namun cinta tetap ada dalam hati...

Kasih Alyza said...

bercinta x semestinya bersatu dear... aku paham apa yg ko rasa sbb kita slalu share benda nie...

hati nie bkn bole paksa2, ia dtg gan sndr nya sj... biar masa yg menetukan dear..

aku tau ko seorg yg kuat, dan mampu melaluinya gan penuh ketabahan... i always wt u dear...

mebby a.k.a ezza said...

tQ kasih...me dah cukup bersedia untuk ini semua..n TQ for being wit me..Love u muachh